
-
Branding, czyli kreowanie marki.
Branding to nic innego, jak Twoja osobowość w internecie. W dobie natłoku kanałów Social Media, a także wyścigu witryn internetowych, bardzo ważne jest w jaki sposób zbudujesz i przedstawisz swoją markę. Branding: najczęstsze błędy Wielu osobom wydaje się, że stworzenie loga, a także dobranie koloru pod witrynę internetową to koniec ścieżki brandingu. Niestety, dzisiejszy rynek…
-
SEO: dlaczego warto?
SEO to w uproszczeniu: widoczność Twojej strony w wyszukiwarce. Dzięki działaniom SEO użytkownicy mogą dotrzeć do Twojej witryny, a co za tym idzie docelowo skorzystać z Twoich usług (co nie jest koniecznością, ale SEOwcy uginają się i naginają, aby właśnie tak było). Założenie strony internetowej to podstawowy krok, który wykonujesz w wirtualnym świecie (lub zlecasz…
-
Copywriting w content marketingu: Dlaczego treść jest tak ważna?
Content marketing to nic innego, jak planowanie, a także tworzenie treści, które budują wizerunek marki, a także odpowiadają na najważniejsze pytania odbiorców. Content marketing jest zrównoważoną metodą, która zamiast nachalności produktu/usługi, celuje w budowanie długotrwałych relacji z odbiorcą, za pomocą wartościowych treści, a także kampanii reklamowych. Copywriting to nieodłączny element content marketingu, ponieważ nie wystarczy…