Merytoryczne treści, które wypełnią Twojego bloga, stronę firmową, e-book, lub kampanię reklamową.

Content SEO tworzę przy pomocy narzędzi analitycznych, w trosce o najlepszy dobór słów kluczowych.

Dbam o dobry wizerunek firmy oraz pracowników, a także przedstawiam strategię marketingową idealnie dopasowaną do marki.

Cykliczny oraz wartościowy content na Linkedin, Facebook oraz Instagram.

Dzięki Contentowi SEO moi klienci osiągają pierwsze miejsca w wyszukiwarce GOOGLE.

Strony internetowe dla firm, influencerów, a także blogerów.

CONTENT MARKETING DLA FIRM


Nazywam się Karolina Haber i od 2016 roku przekształcam myśli i pomysły w nieszablonowe, angażujące i skuteczne treści.

Ubieram słowa w emocje, rozbieram je z nachalnej sprzedaży, tworzę więzi i buduję zaufanie, dzięki czemu Twoja marka nabiera kształtu i charakteru, a przede wszystkim staje się bliższa ludziom. Bo słowa bez emocji, to tylko poprzestawiane litery alfabetu.

Stale współpracuję z firmami, a także klientami indywidualnymi. Swoje doświadczenie zbudowałam pracując w domu mediowym i agencjach marketingowych.

WSPÓŁPRACA

Bazuję na treściach, które dopasowane są do wizerunku firmy, a jednocześnie ukierunkowane na potrzeby klientów. Moim wyznacznikiem jest Twój klient.

Nie odgaduję. Pracuję na profesjonalnych narzędziach analitycznych, które umożliwiają mi maksimum dopasowania do Twojej grupy odbiorców.

Wdrażam indywidualne strategie marketingowe, które mają za zadanie sprawić, że Twoi klienci nie będą przypadkowi. Zostaną z Tobą na dłużej.

Brak u mnie pracy szablonowej. Wychodzę z założenia, że każda firma to indywidualna ścieżka rozwoju oraz sprzedaży. Każdy projekt to dla mnie nowa historia, którą muszę napisać tak, aby inni chcieli ją czytać.

Buduję relacje za pomocą słów, aby Twoi klienci chętniej wracali do Twojej firmy.

Jak zaczynamy?

Pierwsza rozmowa to moment, kiedy łączą się dwie perspektywy: Twoja świadomość branży, w której działasz i moja wiedza o marketingu. Taka interakcja prowadzi do zrozumienia Twoich potrzeb, a finalnie do stworzenia efektywnej strategii marketingowej.

Kolejny etap to podpisanie umowy, która stanowi podstawę naszej współpracy, a także określa termin wykonania zlecenia.

Po zakończonym zleceniu, otrzymujesz ode mnie fakturę, w której niedoliczany jest VAT.