Branding, czyli kreowanie marki.

Branding, czyli kreowanie marki.

Branding to nic innego, jak Twoja osobowość w internecie. W dobie natłoku kanałów Social Media, a także wyścigu witryn internetowych, bardzo ważne jest w jaki sposób zbudujesz i przedstawisz swoją markę.

Branding: najczęstsze błędy

Wielu osobom wydaje się, że stworzenie loga, a także dobranie koloru pod witrynę internetową to koniec ścieżki brandingu. Niestety, dzisiejszy rynek wymaga wiele więcej od firm. Branding powinien zwrócić na Ciebie uwagę, pośród konkurencji. Jeśli nadal nie wiesz o czym dokładnie mówię to wyobraź sobie wyścig dzika, ryjówki, bobra i lwa. Czy myślisz, że lew będzie ścigał się o to, aby udowodnić swoje racje? Oczywiście, że nie! Doskonale wie, co sobą reprezentuje.

Właśnie dlatego istotne jest, abyś był lwem w swojej branży. Aby każdy wiedział co oferujesz, dla kogo oferujesz i czy jesteś profesjonalistą.

Branding: Jak zadbać o wizerunek firmy?

Branding firmy to wiele gałęzi, które składają się na jedno piękne drzewo. Korzeniem tego drzewa jest spójność marki, dbałość o odbiorców, a także prezentowanie wartościowego contentu, który pozytywnie wpływa na odbiorców.

Branding to także inwestycja w to, co ma w założeniu trwać przez lata: w Twoją firmę. Ugruntowana pozycja na rynku biznesowym to dziś podstawa. Branding wpływa nie tylko na pozycję firmy, ale także na jej odbiór oraz lojalność wśród klientów.

Branding to nie tylko Twój wizerunek, ale również to, w jaki sposób podchodzi do swojej pracy. Czy kierujesz się profesjonalizmem? Czy oferujesz usługę o najwyższej jakości? Czy wyprzedzasz konkurencję?

Mój branding chciałabym rzec, że zbudował się sam, ale niestety tak nie jest. Moi klienci doskonale wiedzą, że podstawą jest dla mnie poznanie marki (jakie ma cele? Co reprezentuje? Co daje?), a także dopasowanie strategii contentowej oraz brendingowej indywidualnie do potrzeb. Dzięki temu, moi klienci zyskują swoich, a ja kupuję kolejne okulary, które umożliwią mi dalszą pracę.

Branding: Jak wygląda wśród moich klientów?

Klientka z branży odzieżowej mimo napływu klientów, nie inwestuje w tańsze materiały, aby podwoić zysk. Utrzymując swój poziom tkanin, zyskuje, aniżeli traci (co nie dla wszystkich jest tak oczywiste).

Branding klientki, która prowadzi sklep to dodawanie słodkości do zamówienia. Czy jest to oczywiste? Nie dla każdego. Większość z nas otrzymuje paczki, które poza zamówioną rzeczą posiadają paragon. Odnalezienie w paczce słodkości, liściku z podziękowaniem, czy gratisu – to budowanie swojej marki.

Nie masz pomysłu na markę własną? Od tego tutaj jestem!

A jeśli zastanawiasz się, co wpływa na branding koniecznie przeczytaj to: Dlaczego treść jest ważna?

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

About Us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ac lorem pretium, laoreet enim at, malesuada elit.

Categories

Archive

Social Links