Copywriting content marketing

Copywriting w content marketingu: Dlaczego treść jest tak ważna?

Copywriting content marketing

Copywriting w content marketingu: Dlaczego treść jest tak ważna?

Content marketing to nic innego, jak planowanie, a także tworzenie treści, które budują wizerunek marki, a także odpowiadają na najważniejsze pytania odbiorców. Content marketing jest zrównoważoną metodą, która zamiast nachalności produktu/usługi, celuje w budowanie długotrwałych relacji z odbiorcą, za pomocą wartościowych treści, a także kampanii reklamowych.

Copywriting to nieodłączny element content marketingu, ponieważ nie wystarczy tylko pisać. Trzeba wiedzieć, jak napisać, aby zareklamować produkt, czy też przekonać odbiorcę do potencjalnego zakupu. Nie zawsze artykuł pisany językiem korzyści będzie strzałem w dziesiątkę, dla wielu firm, kluczowe okazuje się jednak regularne zamieszczanie artykułów natywnych.

Podczas pracy skupiam się na tworzeniu treści SEO (SEO copywriting), aby dopasować content do potrzeb Twojego odbiorcy. Algorytmy Google indeksują każdą witrynę internetową, dlatego podstawą Twojej widoczności w wyszukiwarce jest podjęcie działań on-site, czym najczęściej zajmuję się ja.

Copywriting i content marketing: Jak działa i co tak właściwie daje moim klientom?

Każda osoba, która odwiedza Twoją witrynę, czegoś szuka. Być może większej świadomości dotyczącej danego produktu, lub usługi. Być może próbuje znaleźć stopień efektywności danego produktu/usługi, a być może szuka „zewnętrznego” potwierdzenia i ostatniego bodźca do skorzystania z danej usługi.

I tutaj pojawia się najczęściej pytanie „ale skąd mogę wiedzieć, czego dokładnie szuka?”. I tutaj wchodzę ja z narzędziem analitycznym, cała na biało, chciałabym rzec, ale jednak wolę zdecydowanie czarny kolor. Strategię contentową dla każdego klienta planuję na podstawie określonych fraz, słów kluczowych, długości tekstu, a także po wstępnej analizie konkurencji.

Zachęcam także do działań refreshingu oraz aktualizacji treści. Podczas pierwszego etapu współpracy przeprowadzam audyt, którego wnioski poznajesz w ciągu 3 dni roboczych.

Wszystkie moje działania mają na celu zbudowanie wśród Twoich odbiorców świadomości Twojej marki, a także wspieranie w procesie decyzyjności. No i przede wszystkim: moja praca to Twoja widoczność w internecie.

Jakie usługi copywriterskie znajdziesz w moim portfolio?

Content marketing i treść, a statystyki.

Poniżej przygotowałam krótką grafikę, która pokazuje, jak wyglądają statystyki w przypadku content marketingu. Są to dane pochodzące z badań zagranicznych przeprowadzonych w latach 2022-2023.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

About Us

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean ac lorem pretium, laoreet enim at, malesuada elit.

Categories

Archive

Social Links