Prowadzenie strony internetowej: Przydatne informacje.

Marketing treści, optymalizacja SEO, branding

Prowadzenie strony internetowej: Przydatne informacje.

Prowadzenie strony internetowej śląsk

Prowadzenie strony internetowej niesie dla każdego przedsiębiorcy wiele korzyści. Przede wszystkim, pozwala klientom poznać Twoje usługi, umożliwia im zapoznanie się z ideą Twojego biznesu, a także ułatwia odbiorcom kontakt z Tobą. W dobie wyszukiwarek oraz pozycjonowania, strony internetowe są potęgą reklamy dla Twojej firmy. Jak prowadzić stronę internetową? Jaki jest koszt prowadzenia strony internetowej? 

Prowadzenie strony internetowej: Jakie daje możliwości?

 

  • Możliwości reklamowe.

Dzięki prowadzeniu strony internetowej jesteś w stanie dotrzeć do większego grona odbiorców. Co więcej, masz możliwość dotarcia do tych klientów, których docelowo szukasz. Jeśli inwestujesz w ulotki, z tyłu głowy masz przeczucie, że większość przechodniów je wyrzuci do kosza.

Jeśli jednak stale rozwijasz i prowadzisz swoją stronę internetową, ona będzie ciągle istnieć, a klienci będą mieli dostęp 24/7 do Twoich usług oraz produktów.
Dodatkowo, dzięki angażującym oraz ciekawym treściom będą do niej chętnie wracać.

  • Budowanie wizerunku firmy.

Strona internetowa to Twoja wirtualna wizytówka. Pokazuje Twoją pracę, pozwala poznać Twoją branżę z bliska, a przede wszystkim, pozwala klientowi podjąć decyzję dotyczącą skorzystania z Twoich usług. Każda branża ma konkurencję, sztuką jest wyróżnić się na tle tej konkurencji i dać klientowi coś, czego potrzebuje. A czego potrzebuje klient? Wszystko zależy od branży, jednak w cenie zawsze są pomocne treści, poradniki, odpowiedzi na najbardziej nurtujące pytania lub po prostu branżowe ciekawostki.

  • Pozwala klientowi zapoznać się z Twoją ofertą.

W dobie internetu możemy w ciągu kilku minut podjąć decyzję, gdzie i na co wydamy swoje pieniądze. Co o tym decyduje?

Jeśli wybieramy się do restauracji, w której nigdy nie byliśmy, coś musi wpłynąć na naszą decyzję.

Najczęściej są to: opinie klientów, zdjęcia potraw, menu, czy podejście do klienta.

Ta metoda sprawdza się w wielu branżach. Jeśli prowadzimy stronę internetową, klient ma możliwość zobaczenia, jak wyglądają produkty/usługa, którą wykonujemy, jakie są opinie klientów i co mogą zyskać, decydując się na wybranie właśnie Twojej firmy.

  • Jest świetnym narzędziem marketingowym.

Wpisując jakiekolwiek hasło w Google, wyskakują Ci treści, które są idealne dopasowane do Twojego pytania. Mało tego, czy wiesz, że w większości są to strony internetowe pozycjonowane właśnie pod to hasło? Spersonalizowane i dobrane pod Twoje wytyczne. Dzięki temu otrzymujesz w treści dokładnie to, czego szukasz. Podobnie jest z produktami/usługami, które oferujesz. Jeśli chcesz je sprzedać lokalnie, warto tworzyć treści na Twoją stronę internetową tak, aby odbiorca mógł Cię znaleźć. Jak pisać efektywne treści na stronę internetową?

Jaka powinna być strona internetowa?

Strona internetowa powinna być przede wszystkim przejrzysta, klarowna, funkcjonalna i spójna z Twoją marką. Jeśli decydujesz się na samodzielne jej prowadzenie, dobrze, aby była zbudowana na prostym i łatwym w obsłudze silniku.

 

  • Przejrzystość i klarowność

Strona powinna być przejrzysta dla klienta. Co to oznacza? Podział na strony oraz podstrony. Nie każdy chce czytać bloga, jedni szukają usług, inni produktów, a jeszcze inni opinii. Warto więc podzielić informacje na stronie tak, aby każdy klient miał możliwość wyboru interesującej go zakładki.

  • Funkcjonalność.

Szybkość strony, czas ładowania, to wszystko ma istotne znaczenie dla klienta. Szanujemy swój czas, dlatego często decydujemy się na opuszczenie strony, która ładuje się zbyt długo. Podgląd mobilny to druga kwestia, na którą warto zwrócić uwagę. Sprawdź, jak prezentuje się Twoja strona internetowa na urządzeniach mobilnych!

  • Spójność z marką.

Strona internetowa powinna być spójna z tym, czym się zajmujesz. Podobna kolorystyka, logo, nazwa firmy, a także treści branżowe. Jeśli prowadzisz biznes gastronomiczny, twórz artykuły dokładnie w tym temacie! Jeśli zajmujesz się branżą beauty, warto, abyś stale dostarczał klientom pomocnych treści i nowości kosmetycznych.

Prowadzenie strony internetowej: Cena.

Koszty prowadzenia strony internetowej zależą od kilku czynników:

 

  • Z jakiego usługodawcy hostingowego skorzystasz,

Na rynku mamy obecnie kilka dostępnych usługodawców hostingowych (np. LH, OVH), którzy oferują migracje stron, hosting oraz domeny. Ceny strony internetowej uzależnione są więc od pakietu, który wybierzesz u danego usługodawcy.

  • Kto będzie zakładał Twoją stronę internetową?

Założenie strony internetowej to proces długotrwały dla osób, które robią to pierwszy raz. Jeśli jednak potrafisz to robić, punkt dla Ciebie, nie ponosisz kosztów. Jeśli zdecydujesz się na wynajęcie agencji bądź freelancera, który stworzy Twoją stronę od podstaw, musisz liczyć się z kosztem w granicach: 700-5000 zł. Ceny różnią się w zależności od tego, na jakim silniku będzie strona, co będzie zawierała, ile planujesz zakładek i czy decydujesz się np. na sklep, który będzie na stronie.

  • Kto będzie prowadził Twoją stronę internetową?

Prowadzenie strony internetowej jest obecnie zlecane profesjonalistom, którzy pozycjonują je na wysokie wyniki w wyszukiwarkach. Po co pozycjonujemy strony? O tym, przeczytasz tutaj: KLIK

Jeśli zdecydujesz się na zatrudnienie osoby, która będzie prowadzić Twoją stronę internetową, musisz liczyć się z miesięcznymi kosztami za usługę. Koszt prowadzenia strony internetowej przez profesjonalistę jest jednak zależny od firmy, na którą się zdecydujesz.

 

Jak prowadzić stronę internetową?

Przede wszystkim warto stronę internetową prowadzić spójnie z marką. Istotną kwestią jest również dbałość o zawartość Twojej strony, a także regularne umieszczanie treści.

Strony internetowe najlepiej prowadzić zgodnie z ideą branży, w której działamy. Warto zamieszczać ciekawe artykuły, branżowe ciekawostki, lub historie, które spotykają nas w pracy. Idea strony jest taka, aby pozostać z klientami w kontakcie i dać się poznać.

Świetnym rozwiązaniem, które pozwoli Ci rozwinąć witrynę internetową, jest prowadzenie strony zgodnie z zasadami SEO, które wpływają na wyższe wyniki w wyszukiwarkach.

 

Treści na stronę internetową: Twój klucz do sukcesu w branży!

Content to potęga i świadomy wybór każdego przedsiębiorcy. Od lat patrzę na to, jak rozwijają się firmy moich klientów. Z uśmiechem spoglądam na udostępniane przez użytkowników artykuły, a także stale poszerzające się grono odbiorców. KMCM to firma ze Śląska, oferująca pozycjonowanie stron, treści na strony internetowe, prowadzenie social mediów oraz copywriting.

To również może Cię zainteresować:

 

Jedna odpowiedź

  1. […] Wciąż nie masz strony internetowej i zastanawiasz się, czy warto ją założyć? O tym dlaczego warto prowadzić stronę internetową, przeczytasz tutaj: KLIK […]

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *